Sandra 4-ever <33

       Är hon inte för sööt? 
       - Jooo!!!
      :')    Naaaaah <33                                      
       143928-5 
Gaahhh, älskar dej mest min gumms <33333333  :'D

Asså vad skulle jag göra utan dig?
Du ställer upp om det behövs (':
Hjälper mig när jag behöver hjälp med grejs.
Vi kan skratta åt allting, grina åt filmer och vi ogillar självsäkra jävlar.
Vi har nästan samma personligheter, samma intressen, tillhör nästan samma släkt, och våra mammor kallar oss för stroppar o;
Ja man kan säga att du är min andra halva. (:

Jag skulle inte klara mig utan dig, om du skulle dö skulle jag döööö av sorg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du är min bästa kompis nånsin <3333
Och du betyder mkt för mig (:

Love you so much <33333    
    
143928-7




















 

Kommentarer:

1 Sandra:

åååååååååååååååååååååååååååå GUMMAN. Jag gråter, vad gullig du är. :'D

2 Anonym:

:D

3 Sandra:

:D (L) Bilden var ju inte helt normal men du var så söt så du får behålla den. XD :D
Älskar dig gumman! (L)

4 Sandra:

"vi ogillar självsäkra jävlar." hahahahaha, jaa. :DD

5 Sandra:

"våra mammor kallar oss för stroppar o;" det är vi det :')

6 Sandra:

:D

7 sanna:

HAHAHHA GULLLLLLLLLRUMPA DÅ, JAG HÖLL PÅ ATT SÄGA ATT JAG BLIR ILLAMÅENDE NÄR JAG LÄSTE DINA KOMMENTARER, MEN JAG MENAR GRÅTFÄRDIG (L)
(ll)
(AA)

8 sanna:

hmm, jag är trött på att se min kommentar XD

9 Anonym:

Hahahahah. :D
(L)

10 Sandra:

Oj, förra kommentaren var från mig.

11 Sandra:

:')

12 sanna:

haha okej, kan vara bra att veta

13 Melinda:

Aww, så gulligt skrivet! (':

14 sanna:

(-:

15 sanna:

16 Sandra:

Jag ser CP ut

Kommentera här: