Blondinskämt

Vitsar
- Torsten du måste gå upp! Du ska gå till skolan.
- Jag vill inte. Eleverna är så dumma och lärarna så elaka. Ge mig ETT skäl till att jag måste gå.
- Du är rektor!

Blondinskämt, så diskriminerande.

Det var en smart kille, en smart blondin och tomten som gick på en promenad. Plötsligt ser dom en femhundralapp ligga på marken. Vem tar upp den?
Svar: Den smarta killen. Varför? Jo, tomten finns inte och smarta blondiner finns inte heller!

Dumma Blondiner.
-Vet du varför gud skapde blondinerna?
-Nej...?
-för att dom skulle bära öl åt gudarna.
-vet du varför gud skapade brunetterna?
-Nej..?
-För att inte blondinerna klarade av det.


Varför står det 17 blondiner utanför en pub??
Svar: För att man måste vara 18 för att komma in!


Hur många gånger skrattar en blondin när man berättar en rolig historia för henne?
Svar: 3, en gång när man berättat historien, en gång när hon fått den förklarad för sig och en gång när hon förstår den.


Varför är det dyrare att få en blondins hjärna vid en hjärntransplantation?
Svar: Den är oanvänd


HAHAHAHHAHA. Äntligen lite bra skämt om blondiner:
Varför är alla blondinskämt så korta??
För att brunnetterna ska kunna förstå dem!!!

Det finns inga dumma blondiner bara avundsjuka brunetter.

Hårfärg
- Vad är dummast en blondin eller en brunett?
- En brunett för de tror att smartheten sitter i hårfärgen.

Kommentarer:

1 malin:

Ohja,jättemysigt med snö :)

2 alexandra:

tack så mkt :)

3 malin:

Riktigt jobbigt att skotta:O

4 alexandra:

om du går in på min blogg under kategorin "foto" finns det en hel del naturbilder :P

5 alexandra:

tack =)

6 alexandra:

mina klasskamrater som har börjar läsa den säger att den är bra, men jag vet inte :P

7 Karin:

Nu ligger några av bilderna från Veckorevyns bloggkväll ute

8 Malin:

Jorå,det blir det nog :)

9 alexandra:

okej :)

10 Becka:

Haha, humor

11 Tobias:

svar: haha jag tycker exakt tvärt om :D

12 Agnes:

haha, roliga!

13 emelill:

hhah

14 Mindy:

haha, blondinskämt alltså :P

15 sanna:

haha roliga :D

16 Egoina:

det är bara hotmail tyvärr :P men det kan ju hända att jag loggar in på msn där någon gång bara för att se.. hehe

17 H-F:

nöjd nu ? d; värst vad du börjat blogga mycket förresten.. jag hinner inte riktigt med d,

18 Sandra:

Hahahaha det roligaste är inte skämten, det är ju att du själv är blondin XD

19 Anonym:

hahah ,

20 Anonym:

Trevlig helg till dig med!
Blondin som jag är kommenterar jag inte skämten, men som du kanske sätt älskar jag Nalle Phu!! :-D

Kommentera här: