En gång för alla

Nu ska jag göra färdigt HK, en gång för alla. Mohahaha. I dag har jag varit så jävla trött i skolan, vet ej varför, ändå har jag sovit i typ 7 timmar i natt.

Skönt att det äntligen börjar närma sig Luleåfärden, 2 dagar kvar. nedräkningen kan börja. :) Nyss var det 6 veckor kvar. Tiden går fort när man har tråkigt. Pluggpluggplugg, varför ger alla lärare läxor, prov och allt vad det nu heter så här sista veckora? Kunde dom inte bara ge det dom veckor vi inte rörde ett finger i skolan istället.

Alla kan ju inte vara smarta.

Jag har infört en "nytttigvecka" har inte ens smakat på en kladdkaka. Nyttigveckan går sisådär, bryter den på torsdag. Haha. Ne, ät frukt människor. Det blir man stor och stark av.

143928-411

Kommentarer:

1 Sandra:

Ska också göra HKn färdig nu, tjingeling! Jag är smart förresten.

2 HELENAAS:

vad gott det såg ut!

3 Emily:

Frukt = gott. Kladdkaka = ännu godare. :)

4 Stina:

blir sugen på fruktsallad när jag ser frukterna ! :) mums .. fin blogg du har också :)

5 Sara:

ÅH vindruvorna såg sjukt goda ut.. ;)

6 Sandra:

...

Kommentera här: