Underbar, mer underbar, underbarast

Hello. Jag har skaffat mig en pixbox i dag. Svårt att komma på hur saker och ting fungerar, menmen. Känns lite ovant att man ska sätta in massa bilder på sig själv och andra bara så där. I dag har jag varit med Dennis hela dagen, halva dagen i går och hela måndagen. Så han slipper gå till dagis. Han är världens underbaraste, man blir så glad när man har han i sin närhet. Min lilla älsklig! Haha, jag och Dennis kollade på Emil i Lönneberga i dag, utan ljud, för han är jätterädd för Emils pappa. X) so cute! <3

Jag har ungefär 12 bilder som jag kommer att ladda upp någon dag här, från helgen i stugan och så. :)  Skönt med lov, fast jag måste senare i veckan räkna mtte, till provet, läsa en bok och plugga lite på en data grejs som vi ska ha prov på vecka efter lovet.

Fy fan vilken bra linje jag valt, Barn,- och fritid. Jag ångrar mig inte en sekund. Bra klasskamrater och en jättesnäll lärare. Toppen nice. ;) Nu ska jag sova, godnatt! <3


Fredagens outfit!

Kommentarer:

1 h-f:

du får ju länka till pixboxen då ju d; jag har en också ^^

2 Sandra:

Najs att du trivs. :) Pixboxen var det ja höhö, men du lär dig ju. Men hörru du måste faktiskt fråga ifall du får ladda upp bilder på folk, det är typ.. en lag eller nåt haha. Näe mne inte mvet jag. men nåt sånt äre. X) du var söt i fredags (L)

3 ♥Jessica:

fräscht! :)

Kommentera här: