Dagens sysslor-bra-och inte allt för bra

Hej! Nu ett lite seriösare inlägg, orkar inte med så mkt bloggande nu för tiden. Ska se hur många rader som lyckas bli seriösa, har en tendens att fucka upp allt som jag ska vara seriös med, är en väldigt oseriös person som man ska ta med en nypa salt. >säger man så?<

I dag efter skolan så gick jag och bästa Sandra på stan och kikade runt ett tag, det var trävlans.
Testade över 5 par jeans (2 par var inte jeans, höhö det var chinos som satt som jag vet inte vad).
Har lääääääänge velat ha chinos, och när jag väl testar dom och hoppas på att dom ska sitta lika fint som på syster så.... var det inte alls så! :(

Får väl testa med att beställa. Att det ska vara så svårt att hitta ett par bra jeans!

Senare 'fann' jag anna och johanna på gallerian, där dom stod och kollade på things. Vi gick på lite onödiga affärer och sen gick vi in på safari, men vände lika fort >smockat<. Vi gick därför till brända ist!
Sen blev det några affärer till.

När vi bestämde oss för att vi var färdiga på stan gick jag till sandra för att vänta på skjuss från pappa. Hos sandra visade hon stolt upp sin "första hjortronsylts-burk som hon dessutom tjänat ihop själv!" de ni!

Sen skullee jag gå och lägga mig i deras soffa med 'råkade' av någon anledning slinka in på deras dator, hmm!

>vadå detaljerat inlägg<

Sen kom pappa iaf och hämtade mig, vi for hem, och for därefter till coop, jag pappa dennis daniel. Jag tvingade pappa till ICA-signalen med för att jag såg i tidningen att det var extra pris på marabouer "2 för 25kr".
>Skulle ändå bara tjäna 7kr på det men ändå<

Han var inte så pepp på att åka dit, men sanna övertalaren sa "men om vi åker dit så kan ju jag köra hem, för till coop vågar jag inte köra när dom har så stor pakering (a)"

Och där gick han med på de! Fast egentligen inte, för när vi kom till ICA och jag var på väg in i affären frågade jag om jag skulle köra hem sen, så sa han "nee jag kör"
sanna "vadå så tycker jag är dålig på att köra och att jag kör jättesaaakta???"
pappa "ja, det tycker jag! :D"

aa, iaf daniel följe med mig in på ICA >han är inte billig i drift<
han följde med på villkoret att han skulle få köpa något. Han fick köpa för 7 kr *haha* och DÄR tjänade jag inte på att vi åkte till ICA- fast det gjorde ju daniel, såå äh han är söt så det gör inget!

Att ÖVNINGSKÖRA var inte min grej i dag. Var mer farlig i trafiken!

För det första så när vi kom till rondell nr 1 trodde jag att jag skulle svänga i 'andra' blabla vad det nu kallas:

>därför satte jag vänsterblinkers och körde på inneringen<
fast vi i själva verket skulle svänga höger i första.
                                          INGET LOKALSINNE JAG VET!

För det andra : när man kommer från industriområdet så svänger vi alltid höger, upptill södra statoil, men jag trodde vi skulle ännu längre fram >såg som inte statoil ännu då av någon anledning<, så jag fick typ tvärbomsa och svänga sen >dessutom var det högerregel< great!

Nää, det var inte min bästa dag att köra bil på.
>Nämnde jag att senare när jag och mamma körde till Konsum så fick mamma skrika "koppla-bomsa"< för jag hade (inte hög fart) men för hög, för att vara så nära konsumväggen som jag var, där jag skulle stanna.
Såg väggen framför mig, men det kopplade liksom inte. Sen blev jag svinsur på mamma för att hon skrek så jag hoppade till och tvärbromsade.

Nu ska jag väl inte säga nå mer, fast jag hade velat, men det blir alldeles för jobbigt att läsa för dom som brukar läsa det här :b.
Sandra hoppas jag läser! Min trogna läsare som läser alla inlägg i vått o torrt, haha! :]

 

<3


Kommentarer:

1 sandra:

2 sandra:

oj tom kommentar. klart jag läser! (Y) hahahahahhahahhahah jaaa. men det låg en myra i den burken idag!!!! usch. död var den. hoppas jeansen paswsar som du ska beställa. : ) imrgon e de måndag. hujja, nu ska jag sova eller nåt. god natt! (L)

Kommentera här: