hujja-ja-ja

Facebook, blogg, bilddagboken, msn = sanna-kommer-inte-i-gång-att-plugga.

Mycket har jag skrivit nu på senaste tiden om allt jag borde plugga, i morgon en redovisning. Kan den hyfsat. Nu  tänkte jag (med hjälp av pappa) ta och gå igenom på internet om "LAST" som jag inte kommer förbi. Jag har ingen lust att bli spärrad igen 24 timmar för då får jag spel...

Hade en körlektion i dag.......

eller börjar med att säga fredagens körlektion, förutom det stora felet att jag inte höll på att släppa 2 killar över vägen så hade jag "klarat" det trodde han om det varit en vanlig uppkörning (inte säkerhetskontrollen inräknad).
= HAPPY FACE!!!

men i dag däremot gick det mindre bra.. Ja allt kändes åt *******. För det första blev jag osäker på när jag skulle byta körfält, i fall jag verkligen körde i rätt körfält. Jag tänkte mer på att det inte var nå hjulspår där så jag blev osäker att jag inte körde som jag skulle. (Man ska ju givetvis inte kolla efter hjulspår).
Det andra "större" saken jag failade på var att när jag parkerade så var jag för långt i från bilen bredvid mig, dock inte så grovt mkt så jag var säker på felet. Där tvekade jag med. PLUS att det var en "reserverad" P-plats (stod det på elstolpen), vilket jag aldrig förut sett att namnet på den som har stolpen reserverad står på själva stolpen.

Jaa, så jag är inte happyface mer, utan snarare badface.

Och här sitter jag, klockan är 18.06 och jag MÅSTE börja med den där förbannade LASTEN som tar död på mig. Nej usch jag känner mig negativ och irriterad på mig själv. Lite sur blir man ju!

Jag vill, jag ska, jag kan, jag hoppas, jag tror att jag ska klara det här, heja heja heja!

 

Kommentarer:

1 DONKEN:

hejaheja du fixar det!

Kommentera här: