Dag 12

I min handväska

Kan vara det mest ointressanta som jag kan skriva om.. Jag använder nämligen inte handväska så ofta. Och har jag så kanske det ligget lite pengar i den, en mascara, tandkräm (!) haha, bankkort, körkort, osv.

Det var det -.-  jag är ingen flitig bloggare, men det kommer väl igen, hoppas jag :)

Jag längtar som fan till sommaren, och till Kiruna festivalen ojojoj!

saker som nyligen hänt är: Den evigt långa praktiken har börjat i måndags, dock har jag varit hemma för min förkyldning är bara inne i 4e veckan nu..
Jag har konsumerat alkohol för första gången i mitt liv i fredags och det var inte så hemskt som jag trott, än.

Kommentarer:

1 Sandra:

Nej du får ju knappast pris för mest aktiva bloggen xD hur kan du klara dig utan handväska? jag har nästan alltid en med mig. men du har tandkräm men ingen tandborste? XD jo btw högskoleprovet gick ju inte sådär skitbra, svårt som tusan!

Kommentera här: