pepppålivetjajeemän

Hej, sociala gänget här.. Emma vid en dator, jag vid en annan och ita vid en tredje.. så det ska vara, vi lever ju ändå på 2000 talet.. hehe!


Ååå juste r.i.p älskade påskhelg som var! Var som mer fint att bägge dagarna åka till gränsen, gå på Grönan, chilla i en husvagn för att sen åka hem igen.. Familjen förutom jag å ita var i arken så vi jade huset för oss själva med.. så jäävla nice! ingen bil och ingenting, trodde vi.. men som tur är har man fina vänner och fick låna en bil av Jimpan under hela helgen.. så det slutade med en lyckad ledighet med många mil en feting merca..

I söndags var jag och ita å grillade korv efter Norgevägen dessutom! Vår fina kusin Hanna och hennes söta vän Anna var på en visit igår också, det var som mer trevligt! Fina dagar med fina människor helt enkelt!

och kom ihåg... om det är rätt så känns det lätt
och känns det lätt så är det med högsta sannolikhet rätt

<3

Kommentarer:

1 Sandra:

jag vet inte om du hängde med i ironin där i mitt inlägg.. haha.



jag veeeeet, saknar påskhelgeeeeeen.

Kommentera här: