Sommartider hej hej

Idag är jag glad för idag är det soligt väder ute.. ändå är jag ensammast i världen för min familj är i stugan, ita jobbar, killen ja han grillar och myser på med sina vänner, emma är i umeå och anna var med linnea. Jajemän, men jag är inte bitter! ;)

Älskar denna sommar, har tillbringat den till mesta dels med min favorit och det har varit underbart.. Har till och med hunnit vara 3 vädor till Kangos, vilket jag inte trodde skulle bli av.. Norge har vi också haft vägarna förbi, umgåtts med Tonys släkt och sovit i deras stuga.. Försökt förstå mig på norska, vilket ibland gick ^^

 

Kommentarer:

1 sandra:

vad mysigt ni har det! är det tony som skrivit på din arm? vad fint han skriver isf haha. xD killar brukar skriva som krattor ;)

ja i gbg var på universeum (ascoolt enligt mig), var på liseberg förstås! sen har vi också åkt Paddan och shoppat massor:) å strosat runt, vart på bio, solat å badat :>

2 sandra:

men paddan är ju en känd båt, turistbåt man kan åka runt i göteborgs kanaler och kolla på göteborg :) under broar osv och en bro är så låg så man måste typ sätta sig på golvet i båten och ducka ;)

Kommentera här: