maj maj måne jag kan lura dig till skååånää

Öjöjjj, bra trysssch! Livet leker, nu taggar vi en mysig sommar då med massa jobb! Tror dock det kommer bli en awesome sommar! :)



Det här året började bra må jag säga.. Först å främst får jag och min bästa veeen jobb på samma ställe, Delfinen... Lägre vik dvs.. Till sommaren har jag och min käraste syster fått jobb, på samma ställe, på samma våning..

Plus att jag träffat och fått mig en underbar pojkvän! Oj, det var första gången jag skrev att han är min pojkvän, det kändes speciellt.. Och speciell är just vad han är, åå min underbaring! <3



hjerta

Kommentarer:

1 Sandra:

för att vi bor bakom guds arsle. :)



wooohooo grattis! ;)

2 Jessica:

Sötisar! Grattis på förhållandedagen, typ ;)

Sv: Nej det gick inte bort, men vi får måla över det någon dag. Du vet min mamma, hon blir ju aldrig sur, så de var ingen fara med det :D

3 Sandra:

man ska inte tänka för mkt helt enkelt! ;) tack det värmer i eländet ;) puss!

Kommentera här: