Hejhopp

Om lite mer än en timme ska jag börja bege mig mot jobbet, känns motigt. Imorgon friluftsdag, känns motigt. Blää vad less jag är på att jobba, svar ja! Roligt med friluftsdag (konstigt det ordet var att stava) egentligen, men ska till mödra kl 15.30 och från skolan till Korttis åker vi 15.00.. stress att hinna byta kläder!! Känns mindre kul att sitta i rökluktande kläder hos barnmorskan och så men åkej.

Jag vill åka skoter, sen när jag blir ledig 24/7 så har Tony inga undanflykter, för då är jag ledig varjeee eviga helg :D
(Ja jag skriver hela tiden om ledigheten som komma skall, för det är det jag lever för just nu känner jag;)

En stor sak som hänt i mitt liv är att jag inte plattat håret på flera dagar (!!!!!) kan ni förstå?! Har antingen haft det lockigt, men för det mesta i hästsvans.. Känns awesome, kanske livskvalitén blir bättre och längre ;)

Nu ska jag äta marängtårta som min mor och Dennis gjort igår, fy så gott! Förvånar mig inte om ungen har diabetes när den ploppar så mycket som jag äter. Hoppas dock inte det.

Pink- just give me a reason <3

Kommentera här: