Ny dag, nytt leende!

Nu känner jag mig gladare igen, har haft några dagar som jag känt lite lätt panik över att snart bli förälder. Det kom efter att vi varit i Gällivare och fick veta NÄR jag blir mamma, såklart jättekul och det jag ville, men massa känslor kommer ju på samma gång.. Så var det när jag fick veta att jag var gravid också, var överlycklig samtidigt som jag var rädd. Bölade den kvällen och tankarna bara snurrade. 
Lite samma var det nu för nån dag sen. 
Men nu känns det då bra igen och jag kan knappt bärga mig!! 
Tur att det är i början på veckan det sker (och så är det inte det ;ppPPpp) 
men det känns som så eftersom vi åker dit redan tidigt på onsdag för att checka in på patienthotellet.
 
Den fine kommer till världen på Tonys yngsta syrras födelsedag vilket hon är överlycklig för, känns så kul! :) 
 
Idag har jag varit på sista mvc-besöket, städat hela lägenheten, "storhandlat" med ita, ätit middag hos mamma och pappa med Tony. Grillat med pottigratäng, muuums!! Middag och middag 21.30 ungefär, dom var inte alls sega! ;)
Mysigt värre! 
 
Imorgon sticker vi till Luleå en sväng, nu börjar jag bli trött.. Skönt med lite sova.. Förra natten hade jag (som jag ofta haft nu i slutet på graviditeten) ont i ryggen, höger sida längst ner, så kunde först somna efter jag la mig på spikmattan.. Hann dock somna innan jag tog bort den igen och vaknade 3 timmar senare med sveda uti fan på hela ryggen.. Fick nog mer eller mindre plocka ut spikmattan ur min stackars rygg ;) 
 
 
 
 
 

Kommentera här: