Kladdisss kakii

Idag har jag och William varit hos Sandra och hälsat på, jättetrevligt! 
För er som inte vet var jag och Sandra beest friends under grundskolan, men tappade lite kontakten när gymnasietiden började.. Nu några år senare har vi tagit upp kontakten igen och börjat umgås! Kul kul och speciellt när man känner varann innerst inne, trots uppehållet när man inte varit så uppdaterat under några år.. Men nu har det blivit ändring på det :D 

Fyy fan vad tungt det är att gå med barnvagn dessa dagar, på tal om ingenting, speciellt i nysnön som faller ner.. Värsta träningspasset att gå några meter, man känner sig lagomt smexig med sitt röda face när man väl kommit fram ;) men men, gratis träning är ju inte fel!

Nu ska jag göra situps här innan jag somnar. Brukar göra ganska många när jag får situps sug 200+ (suget kommer inte varje dag nej), men nu är mitt mål att minska lovehandsen så mycket som de bara går så får köra några sid-situps eller vad dom nu kallas ;) 

Passande bild till inlägget va? ;)
Detta blir min nästa utmaning, hehe verkar lätt att göra, åååååsome!

Kommentera här: