Underbara dag!

Idag har William för första gången fått åka skoter och första gången denna vinter var det för mig med! Vi var till tuolla (toulla?!) och kollade veteranracet! Tonys far var med och tävlade, pulkan hade vi med oss så William kunde gosa ner sig i den i sin sovsäck :) Vi åt hamburgare och drack kaffe, som jag längtat efter en sån tur! Ingen kunde varit lyckligare än jag, för ääääälskar verkligen skoter, utelivet osv! Tyvärr delar jag och min karl inte samma åsikt där och därav händer det inte alltför ofta! Sååå, vi planerar att köpa egen skoter för då har han faktiskt lovat att det ska bli av! :D

Efter det kom syrran impuls på att vi skulle åka till abisko och hälsa på moster m familj i deras stuga, även Mommo och moffa är där. Så dit åkte vi vid 16 och kom hem för en timme sen. SÅÅÅÅÅ KUL var det med roadtrip också, allt roligt på en och samma dag!

Imorgon ger vi vädret en ny chans och stormar de inte var mamma å dom har arken så drar vi dit nån timme innan vi ska ner till jukkas och äta hos bästa svärfar m familj! <3 







Den andra nymössan som jag inte hittade igår förresten! ;)

Kommentera här: