Allt och lite till

Förlåt mina trogna vänner, bloggsuget är lika med noll som ni kanske förstått.

Sommaren närmar sig (tror jag? I andra delar av Sverige iallafall- kul för er) och folk tränar inför beachen.. Själv har jag aldrig ätit så mycket skit som jag gjort denna månad! 😁 

Jag är ju en människa som funderar och analyserar mycket, mina egna tankar alltså och speciellt när jag ska sova.. Man funderar fram å tillbaka hit å dit och de verkar gå i perioder. Borde finnas en pausknapp ibland! 

Inte meningen att ni ska förstå heller, så om ni inte hängde med så var de meningen (; 

Hur som helst har jag och anna glidit min (våran) nya bil ikväll.. Tony är å festar så Wille å jag sover hos mina föräldrar, dock dög de inte att bli sövd av ngn annan än mig så vi hann inte glida sååå länge! Men var kul så länge de varade! (:

William fyllde ett år i fredags och är numera en..... Bebis.. Alltså inget spädbarn och när han är ungefär 15 år kan man börja fundera på att övergå från bebis till barn.. Det kom iallafall jag och Linnea fram till om vora pojkar, låter rimligt och bra tycker jag! ;) 




Kommentera här: