Wrrooooomm

Biltokig som man är så vill jag byta bil igen, som alla borde veta så vill jag ju ha en 4X4 suv. HÖLL PÅ ATT FASTA I SLASKET UTANFÖR TONYS JOBB IDAG, BILHELVETE- så därav är 4X4 ett fyykking måste i nästa bil!!

Ska och kolla på en i morgon som jag vill byta mot, ber till höger makter att ingen djävul hinner köpa den medan jag är på jobbet. Dom bilarna är inte på marknaden länge nämligen eftersom fler än jag (tyvärr) vill haaa sånna -.- synd att man har så bra smak ibland, hehe.

(Du ville ju ha bilder på mat jecca, men vad gör man när man suger på att fota? Blir snyggare bilder om man fotar maten en ko spytt upp, men det här åt jag idag. Igen. Hehe. Älskar lax ja. De var ju kul. Kanske man skulle variera sig lite;)


Kommentarer:

1 Jecca:

Usch jag som har lite svårt för lax mer än en gång typ var fjärde månad, men men :D

Kommentera här: