Lite djup sådär

Det finns så mycket jag vill ha/göra: 
Ett hus
En stuga
En suv 
Mer barn
Gifta mig 

Längtar till om kanske 10 år när man är vuxen på riktigt och har sånt man "alltid" drömt om. Just nu känns allt sånt så långt borta.

Drömmen hade ju varit ett hus på landet, fan vad mys, men det får vänta till vi är pensionärer. Då ska jag och ita ha hus bredvid varandra med stora gårdar. Är för kär i släkt och familj för att packa och dra åt helvedde. 

Eller varför inte Skellefteå? Blir det åt sånt håll nångång så ska istället jag och Linnea bli grannar, slå sönder staketet mellan våra hus och leva lyckliga i alla våra dagar ;)

Vad vill man bli när man blir stor då? Polis, frisör. Polis är ju mer givande men fan å plugga till det, inte så taggad på massa redovisningar igen. Röd i fejjan, vet inte vad man säger för man är så nervös osv. Nu målar jag fan på väggen jag vet, redovisningar var det enda vi gjorde på BF så man borde ju va kung på de. Kul var det också, då, men inte så lockande med sånt nej.

Går det ens att läsa till polis på distans? Om inte så är de uteslutet. Frisör kvar isf, hur å var man nu pluggar till de då. Dock måste man knappast va bäst på matte eller nå annat tråkigt. En enklare väg på det viset kanske, men fan vad stressigt och nervprövande. Skulle man ens våga göra en brudfrisyr osv? Man hade blivit bäst på att småprata om inte annat, hehe.

Nej vet inte riktigt, får se vad livet har att erbjuda. Assistent till 65 är väl inte ett av målen iallafall.

Sen fler barn då.. Har tyvärr börjat längta lite smått efter en till unge. Dock lite rädd för fler barn, tänk vad "fullt upp" man redan har, med fler kommer man ju jävligt sällan få egentid med tex sin karl. Låter knäppt men seriöst.. Det blir ju en vardag men på nå sätt skrämmer det mig, att man blir tråkig och glömmer bort varandra. 

Min kom-i-håg till mig själv har varit att inte skaffa barn fören vi vart tsm minst 2 år, så ska försöka knapra p-piller minst 1.5 år till då. Hehe.

Gifta sig. Den dagen kommer ju komma, nångång, om hundra år om inte annat. Kitte tycker man ska gifta sig inom ett år efter man förlovat sig, varför inte egentligen? Traditionen säger ju det och jag tycker det låter jättefint och gulligt.

Ja ni förstår ju själva att jag har en del i hjärnan som går runt dom kvällar jag inte kan somna😏

Bästa "motter" som kom till stan från stugan bara för en dag, för att få vara och träffa William innan det blev pappahelg. Så mycket kärlek😍❤

Han jag vill dela alla vardagsdrömmar med och Han som så småningom kommer sätta en ring på mitt finger❤

Kommentera här: