Plötsligt händer det

Jag är som en trisslott, jag vet.

Idag har jag hämtat ut dom sista julklapparna från posten, skönt att vara klär kan man ju säga. Ligger i soffan i skrivandets stund och har tryckt i mig en toffeffeeefeeee osv på den stavningen, att kitte inte tål nötter gjorde valet enkelt av godis. HEHE. (Skoja, han tycker om äckliga godisar annars också så brukar inte bli slagsmål om sånt;)

Jag har mycket att göra egentligen och då blir det inget gjort istället. Hade behövt va till kontoret och sätta in en jäääävla massa övertid osv som kommit med möten och sånt, skulle ha gjort de förra månaden men orkade inte. Så denna månad innan 20e måste jag, så blir det lite extra penki nästa månad eller denna månad (?) Eller nånting. Vi lär ju se.

LÄNGTAR TILL KITTE FÅR SIN JULKLAPP, ÅÅÅÅH HAN KOMMER BLI SÅ GLAD😍 sen suger de att han kommer va i byn till jul, troligtvis. Men efter denna jul kommer vi fira tillsammans och på samma ställen, så längtar redan till nästa jul. 

Juldagen ska vi ut med bror som fyller 18 nu på söndag, eftersom jag är med och jag är den som brukar stå med pekpinnen om nån nära dricker för mycket så hoppas jag att det kommer bli en lugn kväll. Och inte en jävel kommer få försöka få nånting annat än öl eller cider i honom, så är de bara. Möjligen smaka på en drink, lugnt ska de va första gången så man lär känna alkon lite. Punkt slut. 

Går allt som jag tänkt mig så kommer det bli askul!😄👏

Vad mer har hänt eller kommer hända? 
Jo, William ska börja på ett nytt dagis den 18 januari. När ita fyller år å allt. Ett dagis sååå nära oss så de är inte klokt. Det ska bli fint och att de dessutom är större chans att Wille senare kommer i samma klass som någon av sina dagispolare när det är i samma område som han kommer börja skolan. Trist att lämna all fin personal och barnen på dagiset han är nu på, men tror det kommer bli jättebra när han väl blivit van vid det nya osv.

Kommer dock ha ont i hjärtat att inskola på ett nytt ställe ifall wille blir jätteledsen, tur det är övergående.. och sen är det ett plus att det är ett kommunalt dagis så man inte behöver städa, ordna och dona osv på fritiden. Har kommit fram till att jag inte är den som är den, gillar mer att sitta hemma och glo på tv eller nånting utan nå måsten som drar energi.

ÄLSKAR kittes "smilesträck" som han får när han ler. Ja sträck, det är ju inga gropar direkt😂 så sschhnyyyggt!!😍😍


Kommentera här: