ViVillBehövaKöpaSolsalvaSnart

FÖÖÖÖR IDAG ÅKER JAG Å ÄLSKLING PÅ ROADTRIP, eller så inte men nästan, föööör vi ska åka till värsta bästa byyyyyn!! Fy vad jag längtar!!!! Äta och dricka gott hela helgen lång, 2 dagars blir de nog för mig å syrran iaf, bara för att vi kan.. ;) kör Wille till sin fammo idag när hon slutar jobbet så ska dom mysa på och sen till helgen ska han vara med Tony, blir en superkul helg för Wille också med andra ord!

Varmare grader har dom lovat vad det verkar som, tror de när jag ser de.. så snart får man bunkra upp till william med skyddsdräkt, skyddsglasögon och en solhatt med ett halmstrå... Näää jag ba sskkkkooijjaa, gick ni på den lilla.. ;) Solsalva heter de och en keps. Måste köpa både keps och en tunnare mössa, han har ännu sån där tjockare.. Dock hoppas vi på sommar i år så det blir ändring på de. 

Har 5:2 idag så ska somna om till ljudet av min kurrande mage, sen stiga upp och packa. Fyfan, varför kan inte väskan bara packa sig själv? Så enkelt livet hade varit då va..


Kommentera här: