That känsla

Känslan när man suttit och klickat på 777 bilder som ska raderas, MEN SÅ FINNS PLÖTSLIGT INTE ENS SKRÄPKORGSSYMBOLEN NÄR JAG SKA RADERA SKITEN. WHAAAAT liksom?!?!?!
Kula i tinningen kände jag, fick ju nästan nackproblem på köpet av att kolla ner så länge. Bara problem, ja ni hör ju.. 

För övrigt så tog jag å wille vårt pick å pack och for till kangos. Alla andra är i sina stugor och kitte har mösspåtagning och lär va bakis fram till måndag. Såååå ja, här är jag. Imon åker jag ita och Wille troligtvis till mommo och moffa stuga i muonio över dagen (om ita har hundvakt dvs), trevligt som fan! 

En känsla av att jag kanske åker till stan på kvällen imon, beror på hur stor saknaden efter karln blir. Hehe. 

Nästa vecka blir lång. Jobbar 2 dar, ledig 2, jobbar 5. Sen semester. Flyttar på onsdag. Vill ha de gjort helst nu och ha semester nu och så vidareeee. Sen kanske han åker till merta under nästa helg plus att Wille är hos tony. Snacka forever alone jag kommer känna mig, ensam å övergiven i nya läggan. Hehe. Hataråvasjälvvardethär. Kanske man måste bo hos föräldrarna den helgen, för det har jag ju inte gjort de senaste 4 månaderna. NÄÄÄ men nog ska jag väl överleva. 

mhmm😏👌

Kommentera här: