Prinsessan på ärten

Godmorgon. Ovanligt pigg var denna brud i morse, steg till och med upp innan sista larmet och det tillhör inte det vanliga kan jag ju säga. Bebis är ledig idag med Kitte och sen vid lunch ska syrran mysa med wille innan han ska till Tony. Ville att fadern till meine barn skulle vabba idag eftersom jag ändå blir ledig sen to och fre och jag trodde hostan skulle vara jobbig och intensiv ett tag nu som den brukar vara, men han svarade inte så syrran ställer upp idag istället - ledig å allt som hon är. Lyckligtvis mådde wille mycket bättre igår redan, phuu.

Ja varför jag sov som en prinsessa var för att kitte låg och kollade film i sängen och direkt wille lät sprang han långsamt  (höll jag på att säga😂) till willes rum och kollade till han- gav medicin när det behövdes osv så jag skulle få lite mer sömn denna natt än förra. Söt. Vaknar så lätt så han blev lite frustrerad när han gjorde sitt bästa "kan du sluta vakna direkt jag rör mig", hehe. 

gillar situpsen i bakgrunden😂

Kommentera här: