Torka

Här var det bloggtorka. Sitter på jobbet och från 15-18 sitter jag på utbildning så det blir bonuspappan som hämtar bonussonen, hehe.

Fy vad jag älskar när Wille kommer och lägger sig bredvid oss på natten, håller på att sniffa sönder min näsa, mitt troll❤ och innan vi åker iväg till dagis/jobb "mammas bil paj, åna Tittes bil", så brukar vi gå till sängen och ge puss och kram till Kitte. Wille klättrar upp i sängen och lägger sig på kitte och kramar han, ibland håller han på att somna dit när han kramats länge, så sött så jag dör(!!)

Igår var Kittes bror Oscar förbi med hans tjej sara och deras hund, samtidigt som ita och hennes hund var hos oss. Såg lite kul ut, en hund liten som en råtta vs en hund stor som en dinosaurie som springer å busar😂

När jag å wille skulle till mommo förra veckan så såg vi en mamma spela fotboll med sin pojke, eller antog att det var Mamma - son. Hur som helst så var William helt paralyserad och ville inte sluta kolla när dom spelade, så willes morbror köpte en boll åt wille..

Nån dag efter när vi skulle spela kom mamman och sonen också dit och hon sa "jaha blev han sugen?" Jag "jo jag var tvungen att köpa en fotboll", lite pin men kul 😂


Kommentera här: