Midsommar

Här ligger jag i stugan i sängen och känner mig för ful för mitt eget bästa. Hjälpt till lite i köket och ordnat inför middagen, mamma tappade bort handlingslappen när vi var på Coop i stan så skulle å köpa det hon glömde. Men hade/har inga snygga kläder att ha på mig så låg i sängen istället och bet mig i tungan för att inte storböla så Kitte fick gå till affären och även göra frukosten färdigt till Wille.

Kände mig någorlunda mänsklig med kläderna jag tillsist valde tills alla andra också började byta om, plötsligt kände jag mig som en uteliggare som gått i container i jakt efter kläder. Fick bita mig i tungan igen och nu ligger jag och vill sjunka genom sängen.

Puben är öppen idag här i byn å mamma erbjöd sig att vara chaufför, blankt nej på att jag ens orkar försöka göra mig snygg för att gå dit. Längtar till ikväll när man får dö i sängen i flera timmar.

Sån dag idag med andra ord.

#livetmeddåligtsjälvförtroendefortsätter 



Kommentarer:

1 Anonym:

Know the feeling... Men du är smoking hot, lovar 😘😘

2 //Jessica :

👆🏼

Kommentera här: