Söt

Nästa vecka är 3e veckan Wille är ledig från dagis, eller på fredag ska han dit men de räknas nästan inte🙄 Jag har jobbat em några dagar och kitte fm, så därför behövdes inte dagis. Nästa vecka jobbar jag fredag och söndag (jag vet, råkade bli så knäppt men😂), veckan efter de jobbar jag också 2 dagar. Kvalitétstid alltså, löw it👌

Ihelg och måndag kommer vi befinna oss i Kalix, hos Kittes bror. Svärmor och Kittes lillebror ska också med, kan inte beskriva min förkärlek för svärmor 😂 helt sjukt, hon är lite som jag ändå. Eller jag som hon? På vissa sätt, väldigt mån om alla och sådär överbeskyddande ibland. Som jag, blir orolig när tex kitte har en hård godis i munnen för jag ser framför mig hur han får den i halsen😂

Pedagogisk och smart är hon, (älskar pedagogik och pedagogiska människor).

Och har hon sagt nånting och nån av barnen blivit "sur" pga de kan hon inte släppa de fören de känns bra igen, ja men sådär allmänt söt så man bara önskar att man blir prick som hon.

Välkomnande, öppet och varmt hem jämt, ja ni förstår kanske lite vad jag menar😍

Kommentarer:

1 Jessica:

Låter som en supermysig svämmo 😍

2 Jessica:

Låter som en supermysig svämmo 😍

Kommentera här: