Hes

Kan förstå om ni är såhär trötta (första bilden) på att vänta på en uppdatering😂


Jag är HES, KUL(!). Jag är lite udda jag vet men är *pepparpeppar* nästan aldrig sjuk (hade känningar i halsen en dag, försvann, känningar igen, försvann, och imorse vaknade jag hes utan ont eller nånting) sååå lite kul å va hes måste jag säga. 


Skrev text under bilderna på Wille men de kom inte med av ngn anledning, ibland syns det ibland inte. Iallafall så har han för första ggn varit till en frisör, och dit var han mer sin Fammo. Sprayfärger i håret fick han å som han var så glad över😍 

Ooooch nå annat: Vårat tv-rum har mamma och syrran tapetserat om, ÄNTLIGEN NYA TAPETER, var fullt upp med två barn och en karl som jobbade så hann inte hjälpa till alls. GULDVÄRT att ha sånna fina och hjälpsamma människor i sitt liv. Efter det hjälpte pappa kitte att lägga golv. Det vi har kommit fram till är att lister är fan inte att leka med, MYCKET MER komplicerat att få till än det verkar vara!!

Bilder kommer nog dock först när vi nångång köpt nya möbler och skaffat inrednings detaljer framförallt. Har för tillfället inte ens gardiner 😂 ska fixa takhängda gardiner så blir nog ett projekt det med att få takskenor osv. 

Kommentera här: