Hejhoppavbrott

Först tänkte jag börja med att säga att jag HATAR vårat tv-rum, så jävla fult och opersonligt (eller snarare inte hemtrevligt?). Stegen jag har här med prydnader på och skötbordet är snyggt, men resten är fan bajs. Allt från tven till gardiner till blommor till ALLT är fel å fult. Inte minst väggarna, var alltså inte bara nån dille jag hade som gravid- då är det alltså fult på riktigt med andra ord 😂 


Varken billigt eller går på en handvändning att göra allt, tur man har en tät kille. HEHE, nä jag är inte så hemskt, lugna sig.

Har jag nå annat att klaga på? Nä inte just nu tror jag. 

Har storrensat min garderob igår, 4 fulla Coop påsar med kläder som ska vidare (är typ rundgång på kläder i familjen plus moster). Mycket som inte går på efter graviditeten, 1 par av 4 jeansshorts passar nu, meeen vem är jag att vara bitter. Ba köpa nya, förhoppningsvis hittar man nånting (shorts är allmänt svårt att hitta som uppfyller alla mina krav)😁 

Köpte en sommarklänning igår, jag gillar ju inte att sticka ut och den har zebramönster, man blir ju nästan rädd, jag menar den är ju inte helsvart. Vad hände där Sanna, nästan färgglatt🎨

Har även lust att beställa mer klänningar, hm hade så mycket snyggt!! Tänkte först att klänningar är inte smidigt att sola i, för då blir inte magen färgad. 

1. Hur ofta visar jag magen ens? Typ åt draperiet i duschen.
2. Hur ofta får jag ens färg? 

Så vad låtsas jag🤓

(👇 inte heller svart och den följde med hem igår)


Kommentera här: