Umeå ja

Vill börja med att dela med mig av denna bild: 
(null)
Alltså HAHA osv. Längtar till den går mitt över hela pannan. Delikato👌🏼

(null)

(null)
Lite nya bilder till bloggen tänkte jag, men så har (hade) jag inga, så jag tog selfiesar. Klaga inte på mig, klaga på iCloud!

Gissa vad jag gjorde idag? Kanske varit med min familj eller släkt? Eller kanske både och? 
Ohja. Först var ita här, sen kom Fammo och faffa hit och surrade, drack kaffe och innan barna skulle lägga sig var mamma hit. Ja ni hör ju, jag är inte gjord för att flytta ifrån denna stad och släkten. No way, så det passar ju ypperligt att jag trivs i denna stad. Det blev mer självklart efter en helg i Umeå för nån vecka sen😂 ja de har jag inte skrivit om ens..

Där var jag och ita iaf för att hälsa på/bo hos Emma i 3 nätter (to-sö), vi hälsade även på Johanna där. SÅÅÅ TREVLIGT!! Åt god jävla mat, tapas (VILL ÄTA DE VARJE DAG I RESTEN AV MITT LIV!!) lunchade på ett annat ställe där det var buffé med sushi, vårrullar och allt sånt där underbart. Fick 2 böter, KÄNNER INTE SÅ VÄRST STARKT FÖR ER UMEVAKTER, ja.. skräckis på bio var vi å såg. Skrattade varje kväll så jag kiknade (stavning?) och sånt! 

Så varför blev det då självklart för mig att aldrig flytta?
1. Böter var man än står med bilen pga ca 0 allmänna parkeringar 
2. Parkeringar kostar fan överallt på stan 
3. För stort 
4. Var fan rädd för terrorister, blev nojjig ja. Känns tryggt i denna Kiruna-bubbla, än. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentera här: