Göra sig av med några kilo kläder

Här ligger jag å väntar på att kitte ska sluta jobbet. Rensat willes babykläder från storlekar 56-92, eller snarare så sparade jag sånna plagg jag har starka känslor för (ett fåtal) och ska göra mig av med resten. En kompis som har en bebis på 9 månader får de hon vill ha å sååå. MEN ALLTSÅ, hade väl en vision av att spara kläder for ever and ever. Till tex syskonen när dom får barn, när kompisar får barn osv. Typ "åh en ny unge, dags för Sanna att dela ut kläder". 

Meeen insåg att så lär det ju aldrig bli (eller ja kanske det hade blivit men iallafall). Ita har plockat vissa plagg för framtida bruk, men inte så kul å kanske "modet för 10 år sen, ja tack", nä jag vet inte. vet inte ens om jag vill ha fler barn sen å då har dom legat i förrådet i onödan. Kul å köpa nytt å för varje unge. 

Novalies kläder kommer jag nog också spara några år dock, älskar "flickkläder" snäppet mer om jag ska vara ärlig. ÄLSKAR DOM!! 

Sen var det bara resten av Williams gamla kläder kvar att gå igenom då, fram till storlek 104.. ;) 

Kommentera här: