Emmaljunga Scooter.

Dom senaste 3 dagarna har bestått av ångest.
Paus 
Innan har jag tänkt "jag säger ofta ångest, men dom med "riktig" ångest tycker nog jag är helt psyko som missbrukar ordet". Till jag nyss kommit underfund med att jag är "den" som har "riktig" ångest. Sen finns de såklart olika grader och jag har inte den värsta, långt ifrån, men bara pga jag inte har den värsta så betyder ju inte det att jag inte har rätt att använda det ordet. (Notis till mig själv).

Hur jag kom på detta var när jag läste å diskuterade i en socialångest/ångestgrupp om det är vanligt att en med en slags ångest även har lätt till andra ångesten i andra sammanhang. Ex: jag har socialångest, beslutsångest, separationsångest (tex om kitte åker iväg någon dag, jag tror jag ska gå under, under den första dagen) osv.

Och Ja, det verkar vara så att det ena leder till de andra bla bla orkar inte skriva om det mer nu. 

Tillbaka till det jag skulle skriva från början. Har köpt en beggad vagn nu som kommer med postnord om några dagar. 
Tog 2 veckor för kvinnan att ta tummen ur stjärten pga sjuka osv skrev hon. Tänkte nästan skita i Henne å hennes vagn men nu så.. dom 3 senaste dagarna som jag å hon skrivit och hon på allvar kollade upp fraktkostnader osv så blev ju mitt huvud så här:

"HJÄÄÄÄLP VALDE JAG RÄTT ÄR DET DEN FÄRGEN JAG VILL HA GILLAR JAG ENS DÄCKEN GÅR DÄCKEN FÖR DET FÖRSTA ENS BRA I SNÖ JAG SA JU INNAN TILL MIG SJÄLV ATT NÄSTA VAGN SKA VARA LJUSGRÅ OCH ÄNDÅ LUTAR DET NU MOT EN BEIGE KOMMER JAG ÅNGRA DET HAR DEN ALLA TILLBEHÖR ELLER ÄR *letar över hela Internet efter alternativa vagnar* BÄTTRE Å MER VÄRD???????" osv gånger varje sekund varje vaken tid tills någon form av beslut tas.

Telefonen i handen konstant för att forska kring att jag inte kunde ha valt bättre (utifrån vad vi var beredda på att betala).

(Denna vagn är en extra utgåva som inte finns i så många exemplar i just denna färg, vem bryr sig om hundra år, men känns lite coolt iaf. Som en parentes)

Ja fyfan. Men nu är det gjort iaf. 

Tyvärr får bilder vänta tills jag har egna att visa








Kommentera här: