Axkid Minikid och en mysse

Satan vilken snygg mössa jag köpte av en tjej i Gällivare som ska skicka upp den. 20 riksdaler. Vi lär vara oense om vem som ska ha den, jag eller kitte, vi får vara ute olika tider helt enkelt. 
I samma stund som jag frågade om han ville ha den kom jag på att jag själv ville det😂😂

DÖÖÖÖR VAD SNYGG!!🌶🌶 
(null)

Sen har vi också införskaffat en Axkid till Novalie som är för liten för babyskydd. Även denna stol från fyndtorg, helt ny, inplastad och i kartong för 2250, när dom annars kostar mellan 3000-4000, man ba YES PLEASE!!

ÄLSKAR STOLEN (har samma märke till Wille å). Förutom å få fast den i bilen då, det har jag fan inte nerver för. MEN när dom sitter där dom ska så älskar man livet. SÅÅÅ bra när dom håller upp till 25kg också, då behöver vi inte köpa ny stol fören dom ska vändas framåt (eftersom 25kg är det tyngsta bakåtvända stolar tar, så vitt jag vet). 

Så, nu är bägge barna med varsin Axkid. Prisa Gud å så. Nu ska jag fortsätta kolla mina mordprogram i tv4fakta.

Lev gott.  (null)

(null)




Kommentera här: