Bilar e kul

En har varit med om några bilar i sina dagar (förutom dom på bild så har jag haft minst 7 ocoolare bilar med, förutom suven jag hade som var awesome).

Här är 4 av dom som på nå vis är mest värda att visa (min 1a bil- Opel kadett älskar jag högt, men den är en annan historia) 😎 inte min-mina, men haft gemensam ekonomi i bägge mina längre förhållanden så jag räknar upp dessa iaf.

Audin vi har nu har jag också förkärlek för (gillar ju nyare bilar mer egentligen, typ audin).

Bild 1: Pontiac Firebird (byttes ut mot Dodgen)
Bild 2: Camaro 
Bild 3: Cheva 
Bild 4: Dodge 

Säger inte att jag älskade dessa på bild fullt ut, speciellt inte chevan då den var fett oönskad av mig och var satans törstig (500kr i tanken å de var på reserv vill jag minnas), å dodgen hade bara två eller 3 säten. BUT STILL COOLA AS FUCK!😋







Kommentera här: