Farsdag + bröstvårtor = detta inlägg

Sista jobbdagen idag innan ledighet. Jobbat 5 dagar denna vecka, nästa vecka jobbar jag to och fre. To jobbar jag 7-14 och fre 8-12, man ba🙏🙏🙏🙏🙏

Idag är det då farsdag. Köpte en tröja igår till kitte, samt en prinsesstårta och kakor han gillar. Gömde fikat i kylen och tröjan gömde Wille i sitt rum. När dom vaknar (jag är på jobbet), så ska Wille överraska kitte med paket å fika😍😍😍 

För att kitte inte ska missuppfatta å tänka "ajabaja, tårta efter maten", så har jag för säkerhetsskull skrivit "FRUKOST" på tårtlådan💁‍♀️😂😂





BTW så hade jag dom här 3 sista bilderna på Instagram. Dom blev borttagna 2 gånger. Undrade varför om de var pga blöja å kortbyxor, fick höra då att det nog är pga Willes bröstvårtor. 

Ni vet, hans långa hår ingår inte i normen, det är skillnad på vårtorna. Om Wille hade haft kort bakåtslickat hår med en dinosaurie i handen (OCH MÖRKGRÖNA BYXOR!!), då hade vårtorna sett manligare ut? Vilket hade varit acceptabelt? Ja jag fattar inte ens. Så ologiskt så vet knappt hur jag ska formulera meningarna🙃🙃 

Kommentarer:

1 Linnea:

Det är någon som anmält bilden. Instagram själva går ju inte igenom alla bilder som alla lägger upp utan någon har anmält bilden säkert under "nakna barn/halvnakna barn" och sedan har Instagram granskat och tagit bort

Kommentera här: