Pigg bebis trötta föräldrar

Eftersom Kitte sabbade min sovmorgon sist med att ha psyk pga Nova vaknade så tidigt (så det ändå blev jag som steg upp pga orkade inte höra henne grina när hon inte ville fortsätta sova), sååå är det min tur imorgon med sovmorgon. Ska bli SKÖNT. Hade dock föredragit att ha det obråkigt över en sådan sak.

På hans em veckor så turas vi om att stiga upp på morgonen (host, NATTEN), när han har fm veckor så blir det ungefär samtidigt/ annars jag eftersom han ska jobba. Å på ledigveckorna varannan. 

Den som HAR sovmorgon brukar dock vara den som springer in till barnen under natten om dom vaknar.

Kitte blir titt som tätt då sur pga Nova vaknar omänskligt tidigt (mellan 4.30-6.00 oftast). Han stiger (förutom sist) upp på sina dagar, men ska ha en scen innan om hur jobbigt det är. Vilket jag såklart har synpunkter på:

1. Lägg dig tidigare så du är mer utvilad !?
2. Förstör inte min sovmorgon med att hata livet 
3. Stackars Nova 
4. Bebis#22år, gilla läget🙃🙃
5. Osv 

That's life jao. Not on top every day.


Film till ungarna är det BÄSTA när man själv är trött.

Våran parabol är förresten DÖKÄNSLIG, så SNACKA deppiga mornar utan nyhetsmorgon. Bara Daniel Tiger jävel på Netflix😴



Kommentera här: