Mammas router

Hej hallå. I detta nu är jag på jobbet och ska jobba min andra natt, med mig hit har jag mammas router. Internet på telefonen tog slut ganska snabbt i byn utan wifi (därav den icke existerande uppdateringen). Men IDAG, nyss, innan jobbet, hämtade jag från posten Tele2. Det betyder att vi imorgon får Internet hem. WOHO.

Snart får vi kanaler till tven med hoppas jag, saknar att följa mina program som alltid börjar på hösten😭😭

Lite har hänt sen sist, och det kommer nu i bilder: 

Ett besök till Gällivare idag för att prata om Williams förkylningsastma.

På måndag var det tänkt att Novalie också skulle till en läkare, fast här i stan, men vi båda jobbar så vi får väl vänta 765 veckor och 2 dagar till innan nästa lediga tid (2 veckor fick vi vänta på denna tid rättare sagt).

Hon har nog nämligen också förkylningsastma eller någon form av astma eftersom hon efter sin senaste förkylning inte har slutat hosta på nätterna och när hon sover. MEN FÖRRESTEN, man kanske får vabba en timme för lassabesök 🤔🤔🤔

TATUERAT MIG HAR JAG Å, i förrgår:



FATTA NÖJD!!!🌹💎

Och så följer jag dessa sköna och alldeles jättevettiga människor SLAVISKT på Instagram:

#faymeelmen 
#ladydahmers 

Och slutligen är detta det jag gör Nu, eller snart: 








Kommentera här: