Mina bejbs



Helt jävla underbara❤

P.s. jag svär inte mycket irl om ni undrar, men i text gör jag det? Och jag gillar de i text, men inte irl.
Bla för att jag inte vill ge mina barn det ordförrådet. Värre blir det när dom börjar läsa och skaffar sociala medier. Oj. Den har jag inte tänkt på. Dom får inte skaffa det fören dom är 18 pga mitt ordförråd i skrift🙃🙃

FÖRRESTEN SA PRÄSTEN. Förslag mottages till hur man löser det med dessa snea fönster.

Problem 1: Kommer bli väldigt ljust i sovrummet på sommaren 
Problem 2: Gillar ändå det man ser så vill inte egentligen sätta nåt dit (😅)

Hur gör djur? 

Ovanför balkongdörren ska som sagt en Marimekko-kappa hänga.

Förslag jag fått av släktingar 
1: Spånplattor man trycker mot fönsterna inför natten och sen sätter dom under sängen på morgonen(🤔)

2: En gardin som hänger rakt ner från den högsta punkten på fönsterna som man mot natten drar åt sidan (så det täcker fönsterna ) och fäster dom i en krok eller nåt?

3: Markis att fälla ner 

4. Sätta fast nå likande insynsskydd fast med mörkläggning.

1an var lite smart men mindre kul att se plattor under sängen.

2an låter ju ganska bra egentligen, dock sorgligt att fönsterna täcks lite med tyg som hänger ner på sidan.  Hmm 

3an låter mycket smart. Men blir nog troligtvis inte så mörkt i rummet för det..

4an var ju ingen toppenidé. Fan vad tråkigt det skulle se ut utifrån.








Kommentera här: