Skogstrollen

ORKAR EJ VA ENSAM HEMMA. Dock på jobbet nu men. Sen komma hem på morgonen å sova utan att höra familjen där nere. DEPRIMERANDE!!!! Är inte ens sugen på godiset jag har med, då är det illa. 

Lite bilder från idag:


Ita och pappa kom förbi på lunch. Hampis med kaffe och bränd bulla (slängde en frusen bull-längd på gallret ovanför elden), tinad blev den iaf😂




Luktar alltså rök nu på jobbet eftersom jag INTE kommer orka tvätta håret efter varje gång vi gjort upp en eld?! Hur gör andra bybor? Tänkte dessutom gå med Eivy byxorna som luktade bajs, men de fick jag inte för kitte. Nova hade nämligen ingen blöja på sig och jag tog henne i famnen olägligt så atteeee.
Man är inte så bangen, hade ju torkat bort lilla fläcken med våtservett tänkte jag. 

Så nu har jag osköna träningsbyxor på mig ist.

Nu ska jag önska att jag blir sugen på godis så man har nåt att göra. 





Kommentera här: