Spiraltrapp

JAHA hej. Idag har min far varit hit med sin farbror som är en pensionerad arkitekt. Han kollade på våran spiraltrappa och ska skissa upp en ny trappa, sen ska han ta reda på om det blir billigast att han och pappa själva bygger en ny trappa eller om det blir att köpa en färdig.

Denna trappa ser ju väldigt bra ut, men i praktiken vill man mörda den. Kan inte ens helt utan problem gå i den med Novalie i famnen. Första gången visste jag knappt hur jag skulle bära henne, kändes för trångt när hon satt på min arm som man annars bär så jag höll henne över lilla ryggen som knakade av den bärstilen. 

Ska man ha större möbler får man ta det balkongvägen upp genom sovrummet osv.

Sååå, ja. Nån lösning på detta kommer då att ske. Dom ska ta lite av taket bredvid trappen för att göra det hålet större.

Blir nog bra det där. 





Kommentera här: